Splošni pogoji

Spletna trgovina Moja-licila.si
Lidija Rapoti s.p.
Cesta v Mestni log 55
1000 Ljubljana
Matična številka: 3469140000
Davčna številka: 57106576
Tel: 01 2832937

Spletna trgovina Moja-ličila.si je specializirana za prodajo ličil, modnih dodatkov in kozmetičnih pripomočkov.
 1. POSLOVANJE
Posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov Lidija Rapoti, Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana med drugim poleg klasične trgovine (papirnica in drogerija), posluje tudi v obliki spletne trgovine. Na tem naslovu je možen tudi osebni prevzem kupljenega blaga.
2. SKLEPANJE POGODBE
Ob vsakem nakupu boste prejeli avtomatsko sporočilo s potrdilom vašega nakupa. Pridržujemo si pravico do napake v zalogi artiklov. V tem primeru vas bomo obvestili in vam ponudili zamenjavo artikla oziroma vračilo denarja.
 3. ZAUPNOST PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).
 4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Cene ne vsebujejo DDV. Prodajalec ni davčni zavezanec - DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pri izdelkih v spletni trgovini lahko pride do razkoraka med barvami spletnih fotografij in dejansko barvo artikla oziroma ni nujno, da fotografija v celoti odraža dejansko stanje ponudbe.
Kupec lahko plača blago z gotovino po povzetju (dostavlja Pošta Slovenije, le ta vam bo pri plačilu na povzetje zaračunala še provizijo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije), preko Paypal express ali z nakazilom na poslovni račun Lidija Rapoti s.p., Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana IBAN SI56 0639 5010 0228 504 , sklic - številka računa (preko elektronske banke ali na drug način), možen pa je tudi osebni prevzem na naslovu poslovanja in s tem gotovinsko plačilo ali s plačilnimi karticami. 


 5. DOSTAVA IN VRAČILO, DOBAVNI ROK
Vse izdelke kupcu paketno dostavlja Pošta Slovenije na kupčev naslov v Sloveniji. Kupec plača stroške dostave in račun za izdelke ob prevzemu. Stroški pakiranja in dostave so pavšalni in znašajo pri plačilu po povzetju 2,95 €. Pri nakupu nad 30 € je poštnina brezplačna. Vse pošiljke so oddane priporočeno zaradi sledljivosti. 
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavne službe. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo za prevzem na lokalni pošti Pošte Slovenije. Rok za prevzem paketa na lokalni poštni izpostavi je predvidoma 15 delovnih dni.
V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo ob želenem ponovnem pošiljanju istega paketa zaračunali poštnino 5€, ne glede na višino zneska nakupa. Po večkratnem takem dogodku vam bomo naročene izdelke poslali izključno po predhodno plačanem predračunu.
Naročene izdelke bomo poslali najkasneje naslednji delovni dan (plačilo po povzetju) oziroma po prejemu plačila (plačilo po predračunu, paypal-u). Če štiri dni po oddaji naročila blaga še niste prejeli, nas o tem obvestite.
V kolikor želite naročeno blago prevzeti osebno na naslovu trgovine (Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana), OBVEZNO zapišite v okencu za sporočilo kdaj predvidoma bi radi prevzeli blago.
Naročene izdelke bomo poslali najkasneje naslednji delovni dan (plačilo po povzetju), oziroma po prejemu plačila (plačilo po predračunu).

6. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. 

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 

Pravilnik in splošni obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43.d člena: KLIK  Spletno: na naši strani (rubrika VRAČILA), ali tale obrazec (pisno): 

 

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.

Povezava na platformo za reševanje IRPS za spletno reševanje sporov: KLIK

7. STVARNA NAPAKA 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna: 

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. 

8. PRITOŽBE

V primeru kakršnihkoli pritožb glede poslovanja, artiklov, dobave ali česarkoli drugega smo vam na voljo na e-naslovu info@moja-licila.si

9. POŠKODBA PRI TRANSPORTU
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodbe pošiljke, ki jo je dostavila Pošta Slovenije, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil poškodovano pošiljko Pošti Slovenije, ki bo o tem obvestila prodajalca, ta pa bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. vrnil denar.